Sista för i år..

Ja, sista inlägget för i år.
Det har hänt en del saker i mitt liv.
Men ska inte göra en stor sammanfattning bara ta ut de bästa bitarna ur kakan.

I början av året kan jag inte minnas att det hände så mycket i mitt liv. Jag lekte mesta och tjänade lite pengar. En del jobb är helt underbara!

Studenten för många av mina vänner var underbar. Jag och Elin försökte hinna med så många som möjligt den eftermiddagen och vi lyckades riktigt bra! Björn Rosenström på hög volym i bilen sen var den dagen kanon!

Sommaren 07 var inte den bästa. Vädret gjorde sitt men med fint besök från USA höjde temperaturen på sommaren lite iaf. Annars jobbade jag bort hela regnperioden.

En flytt till Halmstad var det sen. Helt underbart har det varit hittills. Studierna har varit upp och ner men alla mina nya vänner har bidragit till en helt fantastisk höst!

Och nu är det vinter. Eller vet inte om jag kan kalla det vinter. Har sett snö en gång och den var hemhemma. Men har inte kunnat åka skidor nåt när jag varit här hemhemma nu. Men sånt är livet. Jag är glad att jag ska hem den tredje för jag behöver lite lugn och ro.

Ja, det var mitt år. Inte så händelserikt med jag är nöjd ändå! Jag har klarat av att bo ensam i en lägenhet och ta hand om mig själv! Jag är stolt!

Frölunda - Linköping i Skandinavium
var det som gällde i dag. Riktigt dåligt spel till en början men sen blev det två poäng till slut iaf. Tur är väl det! En fin avslutning på detta år men jag hoppas att det blir en ännu bättre avslutning i morgon. Mina närmsta vänner och jag ska laga god mat och njuta av varandras närvaro innan alla åker åt olika håll igen. Ska bli underbart!

Ha nu en trevlig fortsättning och ett riktigt gott nytt år! Glöm inte att sväva lugnt! //ANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback