Note to myself: få tummen ur och börja jobba.

Min körlärare och jag har lite olika syn att se på körkortet. Han tycker det är bra att jag kan de teoretiska delarna med och inte bara vet hur jag ska köra. Där skiljer sig våra åsikter. Jag är faktiskt inte intresserad av teorin, men jag jobbar på det. Han försöker puffa på mig var gång jag kör, idag skrev han ner numret till vägverket och bad mig ringa honom. "Du ska se att det går mycket fortare och enklare om du har ett mål att sikta på". Jag informerade honom att jag och mål inte rimmar bra, de mål jag faktiskt sätter upp har en förmåga att antingen förskjutas eller försvinna helt. Oftast är det det sistnämnda.

Förövrigt har revolución aldrig varit hetare. Samhällsvetarna går till attack, vi håller ihop, och vi får det vi vill ha. Förhoppningsvis.

Imorgon ska jag få träffa HottisGottis för första gången på alldeles för länge. Som vanligt kommer vi vara jobbigt nervösa inför vår dejt, och när det väl kommer till kritan kommer vi bara stå och le mot varandra och inte veta om vi ska ta i hand eller kramas. Den vänskap vi har kan jämföras med lågstadiekärlek. Jag lovar, hade hon varit kille hade hon frågat chans på mig genom att lägga en lapp i min bänk eller skicka fram en vän. Vi skulle visa våran kärlek genom att dela på en Solero och hålla varandras händer när ingen ser. Jag gillar oftast inte att Sara har en egenskap att bli sur framåt nattens småtimmar men dessa dagar saknar jag det något kopiöst. Tyvärr flyttar min käre vän bort från mig snart. Fram tills dess skall vi försökas ses så mycket som möjligt. Typ en gång.

Nu ska jag dricka te, äta smörgåsar och förhoppningsvis skriva något som kan inkluderas i mitt religionsarbete.

Dagens låt: the Killers- All these things I've done

Help me out
Yeah, you know you got to help me out
Yeah, oh don't you put me on the backburner
You know you got to help me out

And when there's nowhere else to run
Is there room for one more son
These changes ain't changing me
The cold-hearted boy I used to be


//Elin

Kommentarer
Postat av: therese

Nope, inte idag. Men du kan få prata med mig imorgon om du känner fört :)

Postat av: sara

oj, jag blev helt tårögd! visste inte att jag var en sådan mjukis.
men hallå eller? vi ses ju hela jullovet! så det så!
"oh, elin kom tillbaka, utan dej är jag kaaaaaalll!"

2007-12-07 @ 09:13:04
Postat av: hoof

du undrade vad det sas om dig när
du spang för livet för att se Ns
klassen naken.
jo att du var den enda lesbiska
kvinnan på jorden som springer i
en balkläning för att se ett
gäng killar stå med hattar framför
genetalierna.

2007-12-07 @ 15:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback