Den som väntar på nåt gott..

Ja, så är det verkligen nu. Har julstädat hela min lägenhet. Känns kul att komma hem till nåt fint efter jul och nyår. Hemresa är alltså på g nu. Det ska bli skönt att komma hemhem. En bussresa väntar men jag somnar nog ganska fort. Sovit lite dåligt några nätter så det ska bli skönt. Kanske titta på en film eller nåt på bussen. Samtala med Madde kanske. När jag kommer hemhem iaf ska jag och mor skrapa triss. Målet är att vinna en miljon. Det skulle vara väldigt skönt. Men jag trivs med mitt liv ändå. Julafton om fyra dagar och en minijulafton om tre dagar. Det ska bli spännande att inte göra som vanligt. Även om traditioner är najs så måste livet förändras lite också! Hoppas bara på liiiite snöflingor på julaftonsmorgon. Det är allt jag begär :)

Nej, nu ska jag plocka ihop det sista och sen bege mig mot bussen! Ha det bra alla kära vänner så ses vi kanske i den lilla staden Ulricehamn under mitt "lov". Sväva lugnt! //ANNA

Kommentarer
Postat av: Madde

ja skitans, varöfr blev det inget samtal. och inte blev det något pepparbak. tiden jagar oss två anna! ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback