Catch me if you can.

Jag slutar aldrig att förvånas.

Allting startade med att Ena skaffade sig en blogg. Det var då det bröt ut. Kommentarsjukan. Det tråkiga är att min och Annas blogg är den enda som inte verkar ha drabbats. iallafall inte i samma utsträckning. På ett och samma inlägg har Grönis 10 kommentarer, tyvärr från ungefär samma personer- jag själv, Ena, Therese och "anonym". Men ändå. 10 kommentarer. Galet.
Som ni förhoppningsvis förstår har jag utsatt er för ett psykologiskt experiment i likhet med vår psykologilärares. Jag har nu spelat på ert undermedvetna och gett er väldigt uppenbara hintar om vad det är ni ska göra. Förstår ni inte har ni förmodligen inte läst psykolog A ännu.

Imorse åkte jag och mamma till Göteborg för den årliga julklappshandeln. Återigen vet jag nu de flesta av mina julklappar, men det gör inget, det är ju tanken som räknas. Hur som helst finns det inget bättre än att julhandla och lyssna på julmusik. Synd bara på alla människor som är ivägen. Göteborg som alltid vart en mysig stad i mina ögon, listas numera som sveriges sämsta serviceinriktade stad. Jag förstår inte. Det är ju tur att jag kan kontrollera mitt temperament så bra.

Dagens låt: the Kinks- You really got me

Yeah, you really got me now
You got me so I dont know what Im doin, now
Oh yeah, you really got me now
You got me so I cant sleep at night



//Elin


Kommentarer
Postat av: Madde

JAg vet, det är sjuuuukt tråkigt att blogga utan att någon bryr sig. Men jag läser er och ska börja kommentera!!!

Postat av: therese

Kommentar-sjukan har tyvärr inte hittat vägen till min blogg heller.. Ack och ve ;)

2007-12-09 @ 19:25:47
URL: http://theresecarlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback