Captain Jack Sparrow.

Jag gör något som jag aldrig gjort förut.
Jag pluggar på en lördagskväll.
Hur kunde mitt liv ta en så tvär vändning att jag faktiskt gör det frivilligt? Eller rättare sagt, när blev jag så amibitös att jag väljer det? För ja, enligt åtminstonde en person i den här kommunen så är jag seriös. Det tråkiga var bara hånskratten som kom från resterande kring bordet när han sa det.

Ikväll tog jag emot ett samtal som innehöll skönsång, någon sorts deeptalk om känslor och diverse försök att få mig att förstå att jag borde känna mig smickrad.
Tack för att ni livade upp min kväll.

Igår pratade jag i telefon från 20.15-22.52.
Jag har aldrig gillat telefoner men det går an när det gäller framtiden.
Stora tékoppar, ljudböcker och brädspel kan inte bli annat än bra.

Nu ska jag fortsätta kolla på pirater och läsa Du sköna nya värld.

Dagens låt: Incubus- Pardon me

So pardon me while I burst
into flames.
I've had enough of the world
and its people's mindless games.
So pardon me while I burn
and rise above the flame.
Pardon me, pardon me...
I'll never be the same!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha, jag har också känt den där märkliga känslan när man sitter en lördagkväll med skolböckerna framför sig och helt plötsligt kommer ihåg vilken dag det är. Lite kusligt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback