Bro's over hoes.

Idag är jag med om saker som tyder på att jag antingen är 1-galen eller 2- synsk.
Jag hoppas på tvåan eftersom det låter lite bättre att säga "jag är synsk" än "jag är galen" på krogen. Och ja, det är på krogen sanningen visar sig.

Det som hänt udner dagen, som har gett mig kall kårar är följande:
Jag tittar i mitt glas efter siffran och ser nummer 20- nästa år fyller jag 20.
Martina titar i sitt glas och ser nummer 2- hon har två systrar.
Martina tittar i sitt glas och ser nummer 18- hon är 18 år.
Daniel och Nils tittar i sina glas och bägge finner siffran 32- soulmates, bro's over hoes ya kno!

Nästa sammanträffande är att jag pratar om mina naglar med Daniel, varpå nästa konversation som startas med en helt annan person, inleds med en konversation om mina naglar.

Sista sammanträffandet är att jag sitter och dricker glögg, varpå "nagelkillen" säger att han skall gå och dricka glögg.

Det kan inte vara en slump att allt som sker mig under dagen, sker i repris på ett eller annat sätt. Imorgon skall jag inleda ett nytt experiment då mitt nagellacksexperiment inte gav den utdelning jag hoppats på.
Imorgon skall jag testa om jag är synsk.

I framtiden hoppas jag på att få dansa vilt och galet till Dolly Parton någonstans i världen med Sara. Det är vi värda, efter 19 års djup och sann kärlek till kvinnan som gav storbystade countrysångerskor ett ansikte utåt.
Dolly- du är kvinnan!

Dagens låt: Dolly Parton- 9 to 5

Workin 9 to 5
What a way to make a livin
Barely gettin by
Its all takin
And no givin
They just use your mind
And you never get the credit
Its enough to drive you
Crazy if you let it

//Elin

Kommentarer
Postat av: Emma

haha,vilken dag då!! =P ha en fortsatt mysig kväll! =)

Postat av: Tu Madre

Schyssta sammanträffanden :D haha

2007-12-11 @ 22:41:53
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: ena

elin, varför pratar du om dina naglar med folk? jag kan lugnt konstatera att du inte är synsk, utan du är helt enkelt galen.

2007-12-12 @ 08:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback