9 dagar sen sist

Ja, vad ska jag säga?
Just nu kommer inte bloggen på första plats i mitt liv.
Det finns andra saker som jag prioriterar
För att ge er några exempel kan jag nämna:
Hemtenta
Omtenta
Gruppinlämning
Gruppredovisning
Diskussions semenarium
Träning
Laga mat så jag inte svälter
Sova
Julklappsinköp

Ja, jag har fullt upp.
Därför anklagar jag inte mig själv.
Har inte så mycket tid över så jag ska göra ett sånt där låtgrejs som Elin gjorde
Hon klarar att underhålla bloggen lite mer än jag
Men som sagt.
Jag kan inte vara perfekt jämt
Och när jag tänker efter lite så vill inte jag vara perfekt
Det måstevara väldigt tråkigt!
Jag måste bara berömma mig själv lite
Täningen går framåt
Målet är de svarta byxorna
Det ska jag klara
Nån gång iaf
Nästa mål är inte beatch 2011 längre.
Det är 2008 som gäller nu
SÅ jag ska inte ligga på latsidan
Sen att den bästa Winnerbäck ska ha en sommarturne
Det finns bara ett ord för det!
MUMMALAINEN!
Nej nu ska jag läsa ett jätte roligt engelskahäfte!
Ha det bra alla där ute och glöm inte att sväva lugnt!
//ANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback