12 dagar kvar, eller 11 kanske

Ja, snart är det jul. Jag väntar på att stressen ska komma krypandes och krålandes efter mig men detta har inte hänt ännu. Det kommer inte hända heller, hoppas jag. Jag sa ta det lugnt under jul och njuta. Trots att den är uppdelad i två dagar i år kommer det blir grymt bra! Jag får vara med familjen och släkten. Det är inte illa pinkat.

Något som är lite mindre kul är att majoriteten av alla studenter på Halmstads Högskola är ute och skakar rumpan i dag. Det är onsdag och det menas med kårpub. Det ska vara den roligaste onsdagen på hela året och jag sitter i min mögliga soffa. Eftersom jag bor i ett studentområde betyder detta att det är kanske 5 förfester i huset. Detta medför falsksång, hög musik och alkohollukt. Konstigt att jag inte känner den lukten när jag är på. Haha! Men en sak är jag glad över. Jag kommer vakna tidigt i morgon, inte ha huvudvärk, göra frulle, titta på julkalendern och sen gå och se på luciatåg i den stora salen. Det ska bli MUMMALAINEN! Morgondagen ska också ägnas åt statsvetenskap. Lördag närmar sig. Det ska bli spännande. Men jag tar livet med ett leende! Jag och grannen hade trevligt i går kväll. Allmänt mysigt med ljus och julmusik. Vi började prata om ord som beskriver en människa. Jag blev sexig, kinky och positiv. Tack för den kära granne! :)

Elin är en underbar vän som jag saknar. Hon är inte bara min bloggvän. Hon är min vän också. Samtalet i måndags värmde, trots den bitande kalla vinden. Det märktes att vi inte hade talats vid på länge. Hade mycket att prata om. Men sen dog min telegon. Måste lämna in den snart. Men jag är glad att jag har en telefon och gratis sms!

Ska titta på tv lite nu innan det blir sängen. Kan hända att jag går upp och bankar sönder mitt kylskåp för det tråkiga ljudet hörs när jag står i duschen. Det kan inte vara bra alls. Varken för mitt temperament eller för kylskåpets hälsa.

Jag hoppas alla mår bra, för det gör jag! Livet leker och jag njuter av vännerna! Sväva lugnt! /ANNA

Kommentarer
Postat av: ekmeisterN

ja men när kommer ni och besöker mig och super ner er?
se så snäll jag är som dessutom läst er blogg lite.

2007-12-14 @ 04:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback