Windy.

Söndag, och en vecka har gått av sista året på gymnasiet.
Vad jag ens tänkte med förra året vet jag inte, men jag ska inte ge upp.
SP1204, ready or not, here I come.

Gårdagen var lugn.
Fest på kvällen, och vi intog köket i huset.
Strömmen gick ett antal gånger tack vare att någon lade en elkontakt i poolen.
Köksmänniskorna spelade spel, what the fuck? och diskuterade bögtricket.
"Slit av han tröjan så märker du".

Dagen är fin.
26 augusti och min uppenbarligen något äldre tvilling har just vunnit VMguld i sjukamp.
Det är sådana här dagar som man längtar till hösten.
Jag längtar tills jag får dra på mig min mössa som folk blir avundsjuka på och vandra i staden.
För det är mycket enklare att titta på hus i mörker när ingen ser.
Dock är det svårare att köra bil för man ser inget.
Det är en avvägning man får göra helt enkelt.
Hus eller körkort.
Det är frågan.

Idag är första gången på hela dagen som hunden min befinner sig i samma rum som mig.
Annars har han bara legat nere i hallen med blicken på ytterdörren.
Resten av familjen åkte till Lund och han surar över att han fick stanna hemma.
Tack för den.

Dagens låt:  Jon McLaughlin- Beautiful Disaster

She loves her mama's lemonade,
Hates the sound that goodbyes make.
She prays one day she'll find someone to need her.
She swears that there's no difference,
Between the lies and compliments.
It's all the same if everybody leaves her.


//Elin

Kommentarer
Postat av: Jsan

Saknar dig gumms! Hoppas allt e bra. Här pågår nollningen för fullt sen idag och inskrivningen är avklarad och lite nytt folk har vi pratat med under dagen... Pusspuss söt

2007-08-30 @ 22:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback