Vad?

Nu är jag så arg så jag sprängs.
Jag förstår inte.
Jag förstår verkligen ingenting.

Den här dagen har varit konstig.
Det började bra.
Jag var pigg som en mört, uppe med tuppen och glad som en lärka imorse.
Under dagen hamnade jag i en svacka.
Därefter blev jag trött.
Och under träningen sörjde jag det faktum att de flesta har flyttat.
Kom tillbaka igen till mitt glada jag.
För att bli fly förbannad men mest förvirrad ett par minuter senare.
Och jag som trodde att mitt temperament hade lugnat sig.

Första dagen var bra iallafall.
Inleddes i aulan där jag och Sofia fick presentera oss och berätta lite om styrelsen.
Sedan vidare ut i klasserna och prata.
Och klockan 11 slutade vi.

Imorgon börjar det på riktigt.
Då har vi både svenska och samhäll.
Nya samhällsböcker! Mummalainen!

Dagens låt: Cruiserweight- Goodbye Daily Sadness

Danced on my tiptoes couldn't stand the feel of the ground
Till I found you made of something from a factory downtown
And you never let me fall, running around running around

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback