Tropiskt te.

Igår var det chill kominerat med grill hos dendäraAnna.
Det var mysigt, men åldern börjar ta ut sin rätt och jag kände mig som en tant när jag kom hem före mina föräldrar.
Voine.

Ikväll däremot blir det kalas.
Jag har ju lovat det, så nu jäklar ska jag hålla det.

Idag var vi hos sötasötasötaste farfar.
Han blev glad över att alla kom och sa att det var längesen alla var samlade.
Han drack mycket kaffe och te för det är det enda som smakar som det alltid gjort.
Vi tog massa bilder och han visade oss hur klockan skall ställas.

Mor och jag åkte ner till staden idag och skulle handla.
Att vi fyller 700 år kan inte ha undgått någon.
Alla människor gav mig panik som vanligt, och vi drog oss bort.
Tydligen hade bagaren inte riktigt fått tummen ur, så klockan 13 blev det tårta.
Paniken resulterade dock i 3 nya böcker, detta pga vår genväg förbi bokrean.
Mummalainen.

Dagens låt: Amos Lee- All my friends

All my friends are dear to me
Oh when the storm comes they?re as close as family
All my friends are the ones I choose
Oh, if I hear them knockin?
You know I can?t refuse


//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback