This isn't good cop, bad cop. This is fag and New Yorker.

4 timmar avslutade sommarens mödor.
Skönt men tråkigt.
Jag har nästan gillat att leka bad cop och få tuffa till mig.
Fan, jag ska börja vara säja-emotare konstant numera.

På vägen hem stannades jag vid ett rött tegelhus där jag fick slå mig ned.
Efter ett tag startades en film.
Och sedan gick jag hemåt i vad som jag tror var den bästa somamrnatten på länge.
Det var varmt i luften, molnfritt, och dessutom doftade det sommarregn.
Doftade, inte luktade.

Imorgon ska jag träffa en vän som jag saknar att inte träffa varje dag.
Snart flyttar vännen långt långt långt bort.
Irland närmare bestämt.

Idag spelade vi Labyrintspelet här hemma.
Min bror var faktiskt bra för en gångs skull.
Och mamma förlorade som vanligt.
Jag satt och kollade på och behöll mitt lugn för en gångs skull.

Nu ska jag sova.
Funderar på att läsa om en av världens bästa böcker först.
Men jag vet inte.
Gör jag det kommer jag inte orka upp imorgon, och jag har faktiskt en dejt.
Dessutom ska jag på möte i stadshuset och sedan grilla.

Dagens låt: Cute is what we aim for- Risque

I got birds in my ears
And a devil on my shoulder
And a phone to the other
And I can't get a hold of her
And what's a crush to do?
And what's a crush to do when he can't get through?


//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback