Snart så.

Imorgon börjar skolan.
Sommarlovet har gått oändligt fort, och jag vet faktiskt inte vart alla lediga dagar har tagit vägen.
Sommaren 2007 har gått med blixtens fart.
Vad har jag gjort?

-Träffat Lauren
-Fått en ny familjemedlem, David Ralph jr.
-Jobbat
-Varit i Norge
-Varit ute och gått med hulahula
-Ätit Ben&Jerry's med HottisGottis

Snart så är det över.
Imorgon är det 20 augusti, och skolan sätter åter fart.
Om ett antal månader är det maj månad, och vi springer ut på trappan.
Längtan efter det kan inte förklaras, men först ser jag fram emot ett år fyllt av roliga kommentarer och skratt.

Jag är inte den enda som börjar skolan imorgon.
HottisGottis börjar med, och från säkra källor (hon själv) är amerikanen trevlig, något trött dock, och det finns tydligen lite extra utrymme när nöden tränger sig på att få träffa henne.
Vilket det redan gör.
Drit.

Imorgon flyttar en annan vän till Irland.
Jag kommer sakna henne.
Glass är alltid ett bra sätt att säga hejdå.

Jag kommer iallfall inte ha mycket till socialt umgänge i höst.

Dagens låt: Matchbox twenty- Bright Lights

Baby, baby, baby when all your love is gone
Who will save me from all Im up against out in this world
And maybe, maybe, maybe
Youll find something thats enough to keep you
But if the bright lights dont receive you
You should turn yourself around and come on home


//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback