Kort uppdatering av mitt liv

Ja, livet leker.
Vad mer kan jag säga?
Finsittningen i lördags var lååång.
Men underbar.
Alla var stiliga.
Jag hade en vit klänning som jag köpt på REA.
Alltid lika kul när jag hitta nåt billigt. =)
Shoppade ju i måndags också.
Högklackade skor.
Halsband.
Vit t-shirt.
Grått linne.
Liten väska/plånbok.

Jag är helnöjd.
Firade att jag fått lön. =)
Händer saker hela tiden.
Svårt att komma ihåg allt.
Bor numera i en röd liten stuga på Östra stranden.
Mysigt!
Ingen lägenhet än så länge inom synhåll.
Men jag håller tummarna.

Örebrotösen fyllde ju 19 år i går!
Grattis igen! =)

På fredag bär det hemåt igen.
Ulricehamn alltså.
Ska bli trevligt.
Alla vännerna ska samlas igen.
Sist vi sågs allihop var nog i Januari.
Behöver få prata av mig.
Få veta hemlisar.
Allt som har hänt.
LÄNGTAR!

Nu ska jag gå på min fösta riktiga föreläsning.
Spännande!
Speciellt när ingen har några böcker. =)

Får se när jag skriver nästa gång.
Kanske sitter jag hemma i min kära källare då.
Sväva lugnt och ta hand om er!
//ANNA

Kommentarer
Postat av: Jsan

Tack söt! Trodde inte att så många skulle komma ihåg att jag fyllde år, men det gjorde mig jätteglad! Låter som att du har det bra, precis som vi. Kolla in bloggen när du har tid;) Tror du kommer gilla en viss del... Pusspuss

2007-08-30 @ 21:57:19
Postat av: Jsan

Det var lätt, och jag kom inte på det nu. Så har jag tyckt länge vännen! Jodå, både egen dator och intrenet så det är bara att adda mig på [email protected] fsat skriv gärna din adress till mig om du inte har ngt speciellt med din adress så jag fattar att de e du... Får så många konstiga förfrågningar... Pusspuss gumms

2007-09-02 @ 23:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback