Jag kan lära dig bädda.

Nu är det bara 2 jobbtillfällen kvar tills det är över.
Iallafall för det här året.
Fast jag fick förfrågan om att jobba julafton/nyår.
Det har dock gått bra, jag har inte gått under än.
Fast idag var det bra nära.
Ibland är det bra att hörseln inte är bra på alla.

Jag och Anna tog en långpromenad och brände både det ena och det andra.
Telia student kommer bli vår räddning i höst.

I helgen har min familj finbesök.
Jag gillar det.
Besöket har redan fått det tunga ansvaret att rensa svamp samt städa undan efter oss.
Besöket har dialekt och är inte allergisk.
Det är bra skit.

Imorgon ska det bli sol, och jag ska pressa.
Sedan ska vi på allsång och ha picknick.
Men först ska jag pressa.

Btw såg jag bilderna från Emmaboda nu.
"Titta, gay!"
Vår födelsedagspresent till födelsedagsbarnet var bäst.
En blå, en rosa och en vit jätteballong från I'm from Barcelona-konserten samt konfetti.
Kicks ass.
I'm tellin' ya!

Dagens låt, somewhat surprising: Marit Bergman- Miss you


miss you, I miss you, I miss you
Oh I miss you new yorks so much colder than i thought
and I miss you miss you

trains ,boats and planes
the same people , different names
new songs the same refrain

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback