Jag är med en ylande träningsjacka.

Klockan är snart 22, och jag är trött.
Man blir trött av att diskutera existentiella frågor, spela minigolf och öva på dragläge.

Första lektionen med religion, och vad jag gillar det.
Atmosfären, frågorna, och det faktum att man får tycka annorlunda.
Diagnostiskt prov första dagen kunde dock ha skippats, men det är okej, för jag är alltid dålig på att förklara, och vid det här laget vet nog hon det.

Träningen idag innebar minigolf, en väldigt jämn match, men tjejerna- alltså jag, utklassade åtminstonde en.
M.J.
Tänk ut vem själva.
Jag vann dock inte över någon annan.
Men jag hade helt klart bäst backsving, teknik samt styrka i slagen.
Nyckeln till att vinna i minigolf är att slappna av , börja på knäna och göra exakt som jag säger.
Grattis Hoof.
Nyckeln till att förlora i minigolf är att inte göra som jag säger, och inte lyssna på mina råd.
Grattis Markus.

Jag tog tag i mitt liv idag och övade dragläge.
Katsching på första försöket och jag ser körkortet komma närmare.

Dagens låt: Jupiter Sunrise- Arthur Nix

So, Arthur Nix, we came to fix your bicycle
Heavy things sure can come outa nowhere
But when it's finished, we could take it for a ride
You might need it to outrun what's on your mind


//Elin

Kommentarer
Postat av: Jsan

Så duktig du e gumman! Tack för igår med, hade riktigt trevligt. Och ärligt, tala om för Hof att jag inte menade att hälla ut allt vatten, bara blev så. Men skratta gjorde vi ju i alla fall... Hade underbart, kom och hälsa på snart. Puss & Kram

2007-08-23 @ 14:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback