HALMSTAD!

Ja, i morgon åker jag.
Liftar med far till gbg sen tar jag bussen.
Helt underbart!
Fast det var inte kul nyss.
Sa hej då till mina vänner.
Kommer saknar er så otroligt mycket!
Alla här hemma kommer jag sakna!
Men jag gör ju inte som Elin gjorde.
Åker till USA.
Beger mig ju inte till världens ände.
Det är ju bara Halmstad.
Sen är det lite konstigt.
Att jag aldrig varit där.
Eller mor sa att vi kanske varit där när jag var en plutt.
Men inget som jag mins.
Elin fick jag ju föresten inte säga hej då till i dag.
Hon lämnade ju Sverige för Norge i söndags.
Men vi har en speciell relation.
Hon tycker inte om kramar.
Det gör jag.
Hon behövde inte offra sig för mig skull.
Blickar säger mer än tusen ord.
Vi skiljdes åt med ett stort leende.
Sen Willy sa jag ju hej då till för ett tag sedan.
Hon flydde ju till chokladens land igen.
Och Billy var ju evigheter sen jag träffade känns det som!
Men vi kommer ju iaf ses den 31 oktober.
Just i Halmstad.
Winnerbäck konsert!
Om inte det är underbart så säg!

Men nu ska jag sussa!
Får se när jag bloggar nästa gång.
Då sitter jag nog i en annan stad.
Sväva lugnt föresten.
//ANNA

Kommentarer
Postat av: Jsan

Kommer sakna dig vännen! Men vem vet, kankse blir konsert i Stholm i dec? Vem vet. Hoppas att du har det bra, att allt löser sig och att vi ses ganska snart i alla fall. Hade bäst snygg! Puss & Kram

2007-08-16 @ 11:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback