Galaj väntar

Har läst lite vad som kommer att hända under nollningen i Halmstad.
Detta är några saker som jag kommer bli utsatt för:

Sandslottsbygge
Gyttjepölsbrottning
Framföra gyckel
Jättetopz tunering
Lådbildsrally
Flottrace
Finsittning


Ojojoj, vad kul jag ska ha det.
Längtar dit!
Kommer nog bli ett minne för livet.
Hoppas bara jag kommer trivas.

I går var det najs hos korridorshånglarn.
Tacos är farligt att äta.
Äter alltid för mycket.
Det blev en sen kväll.
Eller tidig morgon kan man säga.

I dag blir en slödag.
Kanske en promenix i kväll med Elin.
Om hon nu kan slita sig från sin nya bästis.

Sen har en polare förlovat sig.
Grattis!

Nu är jag trött.
Vila väntar.
Bara 10 dagar kvar föresten!
Längtar..

Ta hand om er och sväva lugnt!
//ANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback