En gånger två gånger tre gånger fyra..

..har inget jobb eller pengar till hyra
Ja, den är bra den låten
Blir så himmla glad
Vet inte varför
Tjenare kungen
Den är bra
Är uppe i varv
Klockan är snart ett
Jag är pigg
Har en kompis i soffan med ett rött öga
Inget bra smeknamn
Ska if inte skriva korridorhånglarn mer
Återkommer när jag kommer på nåt bättre

Fått lite nyheter om vad som händer andra människor
Lycka till med era liv
Pallar inte att vara sur eller arg
Ska leva livet som fan innan fan lever livet med mig
Bara en vecka kvar
Sen sitter jag i Halmstad
Ingen lägenhet än men det kommer
Jag drömmer om en massa olika lägenheter
Men inte hittat nån än
Som tur var har jag vänner som ställer upp =)

Blivit lite halvsjuk
Får se hur det blir i helgen
Stadsfest i Ulricehamn
Får se hur det blir
Lite galaj blir det iaf

Nu ska vi nog sova
Göra en underbar frukost i morgon bitti
Får se vad vi hittar för gott
Sussa sött och sväva lugnt

Dagens låt är ju i början av inlägget.
Så skriver inte den igen

//ANNA

Kommentarer
Postat av: madde

hade ni det bra nere vid stranden sen?, hoppas det. Här nere är vädret faktiskt kallare just nu, annars kan det inte vara bättre. Snart bär det av för din del, mejlar dig i nästa vecka. ha de bäst.

2007-08-09 @ 22:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback