Ben&Jerry's.

Idag vaknade jag och mina ögon var som bollar av gelé.
Jag hade bränt mig lite.
Numera är jag inte vit, men jag är inte heller brun.
Jag skulle vilja kalla mig burned.
Jag citerar en vän "Det är bättre att vara röd än blek!"

Dagen har innehållit jobb, solande, badande, Ben & Jerry's och volleyboll.
Jag hämtades upp runt 3tiden idag av Berra och sen låg vi och pressade våra bleka kroppar på stranden.
Det faktum att jag låg ute en hel dag igår syns absolut ingenstans förutom i mitt alltför svullna ansikte.
HottisGottis kom förbi med, och när solen svalnade köpte vi god glass och satte oss i min trädgård.
Därefter blev det volleyboll efter ett par menande blickar från min far som tydligen skall betyda något.
Men varken jag, Hottisgottis, bror eller besöket förstod.

Lika dåliga som vanligt var vi på volleyboll.
Även om vi tänkte på vår käre idrottlärares olika regler.
"Böjda knän, fingertoppar, rörelse"

Att imorgon är min sista dag som semestervikarie på Hester känns vemodigt men bra.
8 veckor har gått med stormfart och jag är än så länge inte alls mycket rikare.
Med Gregor vid min sida gör det dock inget.
Gregor är förövrigt min nya käreste.
Tillsammans är vi oslagbara, tillsammans kan vi bestiga berg och djupa dalar.
TIllsammans är vi starka och har en batteritid på många timmar.

Dagens låt: Leonard Cohen- the Night Comes On

We were locked in this kitchen
I took to religion
And I wondered how long she would stay
I needed so much
To have nothing to touch
I've always been greedy that way

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback