13

 Ja, om 13 dagar flyr jag från lilla staden.
Vill verkligen bort nu.
Känner för lite äventyr.
Inte bara jobba.
Det är bara jobb nu.
Fast jag har kul på mitt jobb!
I dag handlade jag av en liten flicka på ICA.
Det var trevligt.
Jag städade också.
Det var ok.
Jag åt galss på Sibylla.
Det var gott.
Åt banankaka.
Det var också gott.
Sen tog jag en promenad hem.
Skönt.
Skulel klippa gräset och städa.
Gjorde inget fram tills 19.
Då började jag städa.
Nu är jag färdig.
Trodde att jag skulle få umgås med min vän Elin i dag.
Men icke.
Inte träffat henne på ett tag.
Måste höra mer ingående om helgen!

Ska ju köpa en dator.
Behöver en.
Vill ha en.
Ska köpa en.
Nu när Elin har en ny "bästa vän" måste jag också skaffa en.

Ska sussa snart.
Så jag är laddad inför lördag.
Det ska bli kul. =)

Jag hoppas att..
..Willy har det underbart på Rundö.
..Billy lever livet i Staterna.
..Elin får det kul på jobbet. =)
..Sara är ledig på lördag!
..Maria mår toppen!
..Lauren har det bra i USA.
..Jag får en trevlig helg.

//ANNA

Kommentarer
Postat av: Emelie

Min goding, later bra med en ny dator, kan behovas nu nar du flyttar, hoppas att allt kanns bra infor det. vad ar det som hander till helgen da? pusspuss

2007-08-03 @ 05:34:36
Postat av: Anna

jag har det bara bra i stugan. snart åker du=(. Vi måste försöka ses innan jag åker på torsdag. massa kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback