"Vi hade hål i våra så kallade hjälpmedel"

Ja, Tennis är en märklig sport. Jag trode inte att jag var så dålig. Trode att det var ungefär som pingis. Det är ju inte svårt. Ändå är det mindre racket. Förstår inte. Men jag och min syster är helt och håller överrrens om:

Det var lite..
..asfaltsplanens fel
..racketarnas fel
..bollarnas fel
..publikens fel
..hundens fel
..barnen på stutsmattans fel
..solens fel
..ungefär 1% min och systers kunskaps fel


Ja, ungefär så var det. Jag får väll öva lite i mörkret för jag vet inte om jag kan visa mig ute igen vid den tennisplanen. Då kommer allt folk springa. Vi sa att vi skulle böta en krona till den andra om nån av oss skulle träffa ett barn. Vi träffade ingen alls som tur var. Men jag kanske tjänar en tia i kväll ändå utan att göra nåt. Det är aldrig fel. 

De 24 timmarna gick bra på jobbet. Helt ok fredagskväll. Sov som en stock när ett av baren kom in till mig vid nio och tyckte jag skulle gå upp och hjälpa till med frukosten. Lite pinsamt. Glömde ställa klockan. Men som tur var det ingen annan personal där! =) Ute har jag varit mycket i dag. Det har varit soligt men ganska kallt.

Snart ska jag nog titta på Coyote Ugly. Äta glass ska jag nog också göra. Ladda inför jobbet i morgon. Då skulle vi nog ta med barnen till skidbacken. Det ska bli intressant.

I dag är det lixom bara 17 dagar kvar tills jag sitter på ett flygplan till mina underbara vänner. Det är ju ingeting! Är lite nervös men jag hoppas att det ska klara sig. Tur att mitt pass gick ut några dagar efter och inte innan. Sånt är jobbigt att hålla på med.

Sen är det 25 dagar till en annan väldigt speciell dag. Längtar! =)

Dagens låt: Marcoolio - Det ska vara reggae i sommar

Sväva lugnt kära medmänniskor! //ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback