Underbar dag!

Ledig dag. Sov till tio. Skönt fast lite för många timmars sömn ändå.
Sen lite slö förmiddag, en promenad ber till stan.
Svettigt. Hur varmt som hellst!
Solade lite, fick en rand! =)

Sen lite gymmande. Fast alla var sega, fotbollen var roligare. Fast jag var inte på hugget. Gjorde inte så många mål. Men det var en grymt kul dag! Fast blåmärket smärtar lite ändå.
Men du är förlåten.
Kommer sova gott i natt.
Hoppas jag.

Valborg kan bli najs. UOK's tävling kommer blir jobbig. Kommer vara trött.
Fast innan det blir det 10mila. Andrastäckan. Det ska bli kul!
En lång natt kommer det bli också. Fast det är lika mysigt varje år. Orienterare är dock ett konstigt folkslag.

Billy kom inte hem. Synd. Fast jag får träffa henne om 12 dagar. Det är ingenting! Kommer självklart att träffa Willy då också! Mina två underbara vänner ute på vift!

Funderar på min säng nu. Det blir nog det. Först dagens låt:

Lars Winnerbäck - Jag vill gå hem med dig


Jag vill gå hem med dig
Jag vill gå hem med dig
Innan eftertänksamheten har raserat hela natten
Vill jag gå hem med dig
Jag vill bara gå hem med dig
Genom våresn fösra rodnande natt


Denna är riktad till en person. Känn dig träffad om du har lust. Sussa sött! //ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback