Thanks for nothing.

Hur kan ett så "bra" land som USA ha så dålig organisation att det tar 10 veckor att få ett pass?!
10 veckor innebär att Lauren inte kommer kunna komma hit i juni, och när hon väl får det där passet är det inte ens säkert att hon kan komma.
Orka USA.
Idag hatar jag dig nästan.
Skit i "star, stripes and banners", jag vill bara att passet ska ta kortare tid.
Onart struntar jag i det här och åker över till USA själv.
Orka.

10mila går sådär.
Men man kan inte vara bäst alltid.
Anna sprang dock länge i sanden.
Och vi planerar mycket över telefon.

Idag skulle jag ha gjort följande:
-Geografi
-Spanska
-Engelska
-HIstoria
-Städat
-Sorterat min garderob
-Nånting med mitt liv

Har jag gjort det?
Nej, som vanligt när jag ska ta tag i något blir det platt fall.
Iallfall när det rör sådant som städning/skola.
Allt jag har gjort idag är att sitta och försöka hålla mina fötter i ett läge där de inte gör ont.

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback