Sjunga i duschen är röstresurskrävande.


Jag är trött.
Jag har nog inte varit såhär trött på länge.
Först löptest i värmen, och sedan innebandy.
Jag gjorde mål.
Fast de blev bortdömda för det var över halva planen.
Mitt lag var dock bra.
Även om vi inte alltid var så samspelade.
Anna fick ont i rumpan, för hon ramlade. Det såg onekligen kul ut.
Förlåt för att jag skrattade.
Favorit i repris då vi sjöng i duschen, och jag höll på att ramla.
Dessutom var en del kreativa och använde en spegel under dörren.

Idag hade vi temadag projektarbete.
Det var kul.
Vi tillbringade förmiddagen på Torgstallet, och tyckte det kändes spännande med kuvert.
Dessutom pratade vi om varför saker sägs. Och vad innebörden är.
Sedan bar det av till skolan för ett snack med projektBritta om vårt PA.
Mummalainen säger jag bara.
Detta kommer bli kul.

Nu blir det plugg.
PA och HI.
GE och ENG.
Kanske lite SP?

Dagens låt: Johnossi- Family Values

I had a father named Mr Engelbert
Engelbert Humperdinck sings really good
I haven´t heard him but I hear my fathers voice
it´s in the dreams where things are like they should


//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback