"Men Elin, du blöder ju!"

Igår var det påskafton.
Det firade vi med hemmagjord potatisgratäng, köttbullar, ägg, prinskorv, chokladkaka och blåbärspaj.
Vi hade det gemytligt.
Vi smällde smällare, tog kort, ringde telefonsamtal till Malmö/Sandared? och gav mig en fläskläpp. Och ett jack under läppen, det blödde och gjorde ont. Men det är tur att det fanns en dela naturare bland oss som kunde hjälpa till, och smink så man inte såg blodet alltför mycket.
"Men Elin, har du piercat dig?!

Promenaden hem var kall, och full av dumma antydningar från olika håll.
Jag blir lite putt faktiskt.

Idag skulle vi haft myskväll på andra sidan sjön, men varken min eller Fiyas kropp pallar, så vi tar det imorgon.
Det är inte lätt att vara vi.
Men vi har åtminstonde kul på kuppen.

Nu ska jag basta.
Och se på film, och spela domino med min bror.

Dagens låt: Counting Crows- Holiday in Spain

I may take a holiday in Spain
Leave my wings behind me
Drink my worries down the drain
And fly away to somewhere new


//Elin

Kommentarer
Postat av: Emeliem

elin, jag tyckte synd om dig och din flasklapp iaf!

2007-04-08 @ 23:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback