London! Yeah baby, yeah!

Nu är det slut.
Alla barnen har åkt hem, och de kommer inte tillbaka förren nästa år.
Kanske.
Jag är lite stolt över mig själv. Jag har tagit hand om barn.
Idag var vi ute länge och gick, i 4 timmar.
Vi gick och vi gick och vi gick. Och girlsen blev trötta. Det slutade med att jag fick bära runt två av dem växelvis på min rygg. Jag är tydligen en elefant gjord av stål. Därav mina muskler.
Idag skulle vi ta oss till olika stationer, en av stationerna var ett kartpussel, och att lägga pussel med 7 stycken viljestarka 6-11 åringar är inte det lättaste. Då kom de magiska orden från Em:
"Men hallå, laget! Vi måste faktiskt samarbeta! Samarbete är nyckeln till det här problemet!"

Förutom kontrolletning och vandrande grillade vi korv idag. Anna och jag överväger att strunta i allt vad efter-gymnasiala studier heter och starta "Elin och Annas korvmoj" istället. Vi tror starkt på det.
Och det gör även Lag 1 och the Headshots.

Eftersom jag de senaste dagarna varit riktigt duktig på att ta till vara på dygnen och inte vaknat senare än 07.40 en enda dag, så fortsatte jag mitt duktiga liv, och tog en långpromenad med Anna och hunden.
Vi fantiserade om livet i Gävle och om fina hus.

På senare tid har jag hunnit göra en person i min omgivning arg och besviken.
Förlåt.
Det var inte min mening.
Jag lovar.

Imorgon går det i ett.
Göteborg och sedan 18års firande.
Mysmys.
Ser fram emot en karamel -kaffe, och spårvagn.

Perhaps London?

Dagens låt: Rent- Out tonight

In the evening I must roam
Can't sleep in the city of neon and chrome
Feels to damn much like like home
When the spanish babies cry

So let's find a bar
So dark we forget who we are
And all the scares from the
Nevers and maybes die

Let's go out tonight
Have to go out tonight
You're sweet
Wanna hit the street?
Wanna wail at the moon like a cat in
Heat?
Just take me out tonight


//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback