Livet är underbart

Om två veckor kommer jag kunna krama om två av mina allra bästa vänner!
Då har jag pinat mig igenom flyg från Gbg till Berlin, slötid i Berlin i fyra timmar och flyg till Zürich.
Kommer vara så underbart så det finns nästan inte! Längtar så otroligt.
Ska skriva upp in i minsta detalj vad jag ska ha med mig för att göra min resa oförglömlig.
Ska ta med mig present och lite övrerraskningar också! =)
De har ju trots allt inte varit i Sverige på så länge. Kan ju finnas lite saker Willy och Billy saknar!


Ahh, kan inte fatta. Inte jobba på 8:a dagar. Eller ännu längre. Jag ska inte jobba mellan den 16:e och 20:e heller. Nästan två veckor. Jag har inte ens varit ledig en vecka i streck detta året. Tror att det var i september 2006 som jag hade ledigt så lång tid på raken. 
Semestern är välbehövligt iaf! =)

Löpte 50 minuter i dag. Känndes bra. 7 kilometers bana väntar mig tidigt på söndags morgon. En upplevelse i sig! Haha!
Innan jag löpte tog jag hand om två av tre medlemmar i The headshots.
De är gulliga och otroligt duktiga!

Nu ska jag sussa. Sovmorgon till 11 men kanske hinner göra något nyttigt innan dess. Tvätta kanske. Vem vet. Ingen dagens låt i dag. Inga ideér. Sömnbrist kallas det! Grattis Odbro igen på 19 års dagen!
Sussa sött nu kära medmänniskor! //ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback