Kära vänner!

Ja, påskafton var helt underbar! Dessa var de som medverkade.

Elin
Anna
Berra
Linnepinne
Odbro
Julle
Ekan
Gottis
Ölsremmaflickan

Grymt kul! Tack för en trevlig kväll och natt! =) I söndags var jag uppe 7 timmar. Lite seg var jag måste erkännas.
Gjorde desto mer i går. Pysslade med Påsk-OL nästan hela dagen.
I dag började det äventyret. Lite över nio var alla sammlade. Det var stoj och stim som det brukar vara.
Det var barn. De skulle orientera, eller ännu värre. De skulle LÄRA SIG orientera.
Fats det gick bra. En började gråta över en snöboll men annars var allt bra.
De röda pinnarna var roligast.
Stocken var kul också.
Och fikat.
Detta fick jag reda på efter en liten utvärdering i slutet av de tre timmarna.
Då var jag hungrig. Drog med Elin till Palace och tog en Chilla. MUMS! Sen lite umgänge med Elin.
Sen gick vi till Karlslätt och hämtade min kamera!
Oj, vilka fina bilder.
Vi ska inte tala om filmerna. Ojojoj!
Nu ska jag varit i stugan igen för att träna. Eller hjälpa små barn att träna.


Lars Winnerbäck - För dig

Jag har vandrat som en villsen stenstaty
Jag har varit på rymmen utan någonstans att fly.
Det här är slutet på resan och början på en ny
Med dig, med dig, med dig


Sväva lugnt. //ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback