Jippi!

Ja, i dag ringde Billy! Hur konstigt som hellst och bara få prata med henne. Det är konstigt. Från att ha umgåts så mycket till ingeting. Msn och mail bara. Lite telefon. Men jag är van. Elin har värmt upp mig. Haha! Bara några till av mina vänner som ska resa iväg, sen har alla gjort nån stor resa. Men jag trivs i lilla Ulricehamn. Jag jobbar och jobbar. Jag ska inte klaga. Det finns de som inte har nåt jobb. Men 24 timmar på raken tär på krafterna. Var lite rädd i natt.
Det spökade på toaletten, bonkades i elementen och när jag vaknade var fönstret öppet.
Det var läskigt.
Fast jag var glad när jag skulle gå upp. Så slapp jag vara ensam. Då hade jag mina barn att ta hand om. Promenad i regnet gjorde susen. Även om det gick långsamt var det skönt. Ett lika långt pass blir det i morgon. 24 timmar. Tråkigt en fredgaskväll men inte mycket att göra åt. Jag offrar mig för jobbet. Får se hur det blir i sommar. Blivit lite konstigt på jobbet. Hoppas att det löser sig. Mina kommande helger ser ut som förjer. Blandade känslor.

v. 16 Jobba hela helgen
v. 17 Tiomila i stlhm, med kaske nåt kul på Valborg?
v. 18 Jobba hela helgen
v. 19 I Schweiz med mina två under bara vänner Willy och Billy! =)
v. 20 Långhelg. Förhoppningsvis mycket festande =)
v. 21 Studenten för vännerna. Det blir party!


Ja, det var några veckor. På veckodagarna blir det jobb, socialt umgänge men vänner som snart inte bor i Ulricehamn mera, socialt umgänge med resterande vänner, shoppande i Zürich, Ullared och kanske lite solande i vårsolen förhoppningsvis! =) Veckorna fram till sommaren kommer att gå fort. Både på gott och ont.

I'm a big big girl in a big big world, its not a big big thing now when you have left me.

Ja, nu ska jag inte sova. Vill inte ligga vaken på jobbet i morgon natt. Så jag ska vara vaken en stund till. Sova kan jag göra i graven. Sväva lugnt. //ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback