Jag måste inte men jag ska..

..börja våga säga NEJ till jobb
..städa, ser ut som ett bombnedslag fortfarande
..börja träna lite seriöst
..ignorera en person
..hitta på nåt bra att önska mig
..läsa färdigt nån av alla mina böcker jag börjat läsa
..dricka mer vatten
..vandra med Elin mer
..tvätta mina kläder
..börja skriva dagbok
..skriva två snailmail
..köpa födelsedagspresenter
..längta tills den 8:e maj
..sluta skicka onödiga sms
..sova gott i natt
..inte bry mig vad alla männsikor säger
..sy färdiga mina jeans
..fixa studentsaker
..ladda inför min taxitur den 25:e, Elin är passagerare

Ja, det finns många måsten i livet. Men jag behöver egentligen inte göra nåt av det som står över här. Fast en del saker kommer bli grymt roliga. Tex resan till Schweiz och min födelsedag. Hoppas alla de dagarna blir minnen för livet! Som jag sa tidigare i kväll: Du kan alltid skada dig vad du än gör, risken är bara lite större ibland!

Hm, dagens låt. Det får bli en gammal godin.

Morrissey - First of the gang to die

You have never been in love,
Until you've seen the stars,
reflect in the resevoirs

And you have never been in love,
Until you've seen the dawn rise,
behind the home for the blind

We are the pretty petty thieves,
And you're standing on our street..

...where Hector was the first of the gang
with a gun in his hand
and the first to do time
the first of the gang to die. Oh my.
Hector was the first of the gang
with a gun in his hand
and the first to do time
the first of the gang to die. Oh my.



Jag ska sussa länge i natt. Sovmorgon till 11! Helt underbart! SVäva lugnt kära vänner. /ANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback