Jag klarar mig aldrig. Jag klarar mig inte längre.

Ibland är livet inte rättvist.
Först känns det bra.
Sen blir det skit skit skit.
Sedan kommer toppen då det ljusnar, men sen är det lik förbannat skit igen.

Vi har världens bästa studentpresenter, och en del kommer nog säga upp bekantskapen på riktigt.
Men det är lugnt, för vi gillar er ändå.


I förrgår var det Prom i Texas.
<3
Chelsea hade bandage runt armen, och söta söta sötaste Alex gick med Alex.
Christian var truly stunning, och Trish hade stor mage.
Babycakes var fin med belgaren, och Alyssa var annorlunda.
Jag saknar er.
Något förfärligt saknar jag er.
I miss you like a fat kid misses his cookie.
I miss you like Micheal Jacksons hand misses its glove.
I miss you like a fatso misses food.
Det gör ont bara jag tänker på det.

Idag var jag på möte, imorgon är det möte, och på fredag är det möte.
Men det gör inget.
Vi gillar att leka viktiga, eller hur?

Dagens låt: Laura Sweden- Release Me

I am the rain that's coming down on you
That you shielded yourself from with a roof
I have the fire burning desperately but you're controlling me
Release me
Release me

//Elin

Kommentarer
Postat av: Fiya

Usch.
Tänk vad allt ska jävlas med en^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback