Jag har tänkt på..

..en framtid som student!
..mig som en Gävlebo!
..helt underbart fina hus, och lite mindre fina!
..hur trött jag är!
..att orienterintgsskolan är över!
..det är lika kul att få blommor vem det än är från!
..hur det skulle vara att bo själv utan goa föräldrar som fixar väldigt mycket!
..pengar!
..att jag jobbar och jobbar!
..Elin, att jag träffat henne mycket nu det sista! Underbart!
..att den 8:e maj kommer vara en helt underbar dag!
..att livet kan vända fort!
..hur en trisslott kan vara så rolig!
..Willy och Billy!
..att det bildas en klädhög i min soffa hur jag än gör!
..hur gott vatten är, en del har det bra!
..att färga håret!
..att sy om fler byxor!
..ge Elin hennes mobildkudde!
..att bli 20!
..fixa klart Elins nya PARTYKJOL!
..mat!
..en kär vän!
..att jag inte kan hugga ved med en konstig yxa!
..hur mitt liv kan se ut om 20 år! OL-familj here I come!
..att jag vill köpa en ny dator!
..hur lyckliga mina vänner kommer att vara den 25:e maj!
..att jag har det bra!
..mina fina ROSA skor!
..makaroner!
..att jag och Elin ska bli två coyote's på Pluto!
..hur en del magar ser ut!
..att jag inte tittar på tv mycket mer!
..vänner!

Ja, jag har tänkt mycket framför allt på min framtid. Den 16:april ska allt vara inne. Hua mig. Kan inte hejda mig. Kan inte bara blunda. Jag komer flytta. Måste inse detta bara! Denna låten gör mig iaf glad! =)


The Sounds - Hit me hard!


Hit me hard.
Hit me right between the eyes, I
 wanna see the stars,
hit me, hit me!
Well hit me hard.
Hit me right between the eyes,
I wanna see the stars,
hit me, hit me!


Fråga mig inte varför men alla blir glada av olika saker! Kanske det hände något helt underbart till denna låt som jag känner i mitt hjärta, fastän jag inte vet vad det är. Jag har inte någon aning! Nu tackar jag för mig iaf! Ha det bra! Svava lugnt! //ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback