Jag doftar grill.

Igår gjorde vi någonting ihop. Vi hade grillkväll.
Vi köpte hamburgare, korv och fläskfilé, och sedan grillade vi.
Och tände nästan eld på träden ovanför oss.
Man ska akta sig för tändvätska.
Hursomhelst, igår var en bra kväll. Den gjorde mig glad.
Det var mysigt.
Jag tycker om när alla umgås.
Det känns som vanligt då.

Imorse lekte vi lekar. Mitt lag förlorade, men vi var inte sämst, vi var bara "mindre dåliga".
Och jag sprang.
Och jag tog frisbeen.
Men jag kan inte hjälpa att vi förlorade ändå.

Anna och jag har precis lagat chokladbollar åt killarna.
Vi måste ju förse dem med lite energi.
Det fanns klagomål på att våra chokladbollar var havrebollar och torra.
Men dem ska vara så. Det är meningen.

Idag beställde vi biljetter.
31 maj- 4 juni!
Det kommer bli lovely.
Freakin' sweet, för att vara exakt.
Bort bort bort. Jag behöver komma bort.

Dagens låt: Plain White T's- Hey there Delilah

But girl tonight you look so pretty
Yes you do
Time Square can't
shine as bright as you
I swear it's true


/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback