I shoot without a script. See if anything comes of it, instead of my old shit.

Idag är jag trött.
För jag har lekt med barn.
Jag som inte ens tycker om barn har nu i två dagar tagit hand om 7 stycken i åldern 6-11, och dessutom 2 mammor pch idag 1 pappa.
Idag hade vi djupa konversationer när vi gick i skogen, vi planerade vår djurpark, hur långt vi egentligen hade gått och dessutom hade de synpunkter på mitt liv, eller livets stora fråga som en av dem sa: kärlek.
"Elin, vi tycker du borde skaffa dig en kille!"
"Jaha, varför detta då?"
"För det är sånt alla ska ha. Även du!"


Igår var vi nere och åt.
Det var jag och en massa människor.
En massamassa människor.
Så mycket folk att vi fick sitta ute först. Vi tog alla filtar, packade ihop oss tätt, och huttrade.
Jag och HottisGottis fick flashbacks, sommartisdagar.
Mumma.

Dagens låt: Augustana- Boston

I think I'll start a new life.
I think I'll start it over, where no one knows my name.

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback