I don't really do sexy that way.

Idag har jag tränat.
Twice.
Först hade vi sprint, sedan hjälpte jag barn, och sprang en runda hem.
På träningen idag räddade jag en skidåkare från att komma vilse.
Jag är en vänlig själ.
Förutom när jag är stressad, då blir jag lätt lite bitsk.

Såhär i studenttider är det mycket som sker.
-Presenter
-Blomster
-Fotografering
-Dekor
-Underkläder
-Uppsala/ Lund

"Sen har vi ju ett lite sexigare alternativ..."

Jo men visst, den dagen jag vill ha Student 08 tryckt i guld på rumpan, då återkommer jag.
Bara för att det är sexigare.

På tal om studenten 08.
Jojo with the flo flo- och jag har hittils enats om 3 låtar, och 2 danser som vi på något sätt skall klämma in.

Nyheter för veckan är att det är val i Frankrike.
Det kommer bli spännande, och jag tror att vi är konstiga som är genuint intresserade av det.
Dessutom är Jeltsin död.
Frågan lyder: Dog han av en hjärtattack, eller var det franska bönder som infiltrerat CIA, dödat honom, och sedan uppgivit hjärtattack som dödsorsak för att lura omvärlden?

Förövrigt är jag förbannad.
Helvete.
Jag måste ringa RyanAir, och snacka.
Engelskan oroar mig inte, men vad fan ska jag säga?
Utsugare.

Dagens låt: Regina Spektor- Back of a truck

Here the story gets hazy and the hair gets too long
And the T.V. gets quiet as we hear a real bad song
The mothers get whiskey and the girlfriends get tongue

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback