Grillkväll

Det har varit en underbar kväll. Jag sammanfattar den med händelser och fina gammla minnen som diskuterades:
 

  • Tändvätska är alltid bra att ha
  • Flaskfile går att grilla på engångsgrill
  • Ju fler desto bättre
  • Solen gör undervärk
  • Orienterare är det bästa folket
  • Eld kan vara farligt
  • En del tycker om brända hamburgare, andra inte
  • Jönsson dök inte upp
  • Vita fläckar på blåa lakan
  • Valborg
  • En viss person som fyller 20 om en månad
  • Godis som inte skulle grillas, fast det blev väldigt gott. Eftersmaken var sådär.
  • Gungorna var väldigt trevliga
  • En 360 grammares hamburgare
  • En kniv kan alltid vara bra att ha
  • Gallret var inte helt rent men lite skit ränsar magen
  • Högskolestudier
  • Lumpen
  • En go sommar 2007
  • Midsommar
  • Mycket skratt, och lite till skratt


  • De medverkade var:
    Elin, Anna, Sofia, Berra, Odbro, Ivar, Ekan gånger 2, Börje, Liiiidingö, Tudd, Dovis, Hoof, Benniman och Pettersson. TACK för en trevlig kväll! =)
    Många frågor finns i livet. Alla finns verkligen inte svar på. En del kommer jag få reda på och en del inte. Jag lovar att jag överlever utan att få svar fast en del svar vill jag ha. Kan vara kul att få veta hur folk vill ha det.
    En del säger inget och tror att folk kan läsa ut vad precis de vill. Men det kan vara svårt.
    Getosten är hemma i Sverige. Pluto var inte så kul men kul att hon är hemma igen! Grattis igen gummar på 20 års dagen!
    Nu har jag gjort en anmälan till höstens studier. Det ska bli kul att bli student!
    Fast första ska jag jobba, åka till Arvikafestivalen och umgås sjukt mycket med mina vänner. Ochn en massa andra saker också så klart. Schweiz närmar sig med stormsteg! =) Underbart!

    Solen går upp över kåk och gränd
    Våren är ung och oanvänd
    Sången ekar från himmelen sänd
    Det är ett stort liv



    Ha det bra allihopa. Sväva lugnt! //ANNA


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback