Gener/genteknik/genterapi= ?

Jag sitter och försöker plugga.
Men jag kan inte. Jag tror inte det finns någon i världen som är sämre på mig att plugga.
Jag är verkligen urkass. Istället för att göra det jag ska komemr jag på saker jag måste göra istället, tex: sortera min musik, städa mitt rum, fixa studentpresenter, vattna blommor, skriva upp saker i min kalender etc.
Det jobbiga är att jag vet att på måndag morgon kommer jag gräma mig över att jag inte kommer på svaren på provet.
Och då kommer jag tänka på hur rent och städat mitt rum är.
Och gräma mig över det istället.

Igår var jag och Berra ut en sväng till bushen för att hälsa på K.
Det vart mys.
Vi fick god mat.
Jag tog in mitt livs första häst i ett bås. Och matade den.
Sedan ställde jag mig ett tag hos getterna och diskuterade deras framtidsyrken.
Och räknade ut att det finns många roliga namn på katter.

Jag läste precis om två engelsmän som försörjer sig på att klättra i träd och rädda katter.
Egentligen beskär de träd, men att rädda katter är en hobby.
Dessutom myntade de årets citat:
"Vi är nöjda om vi får klättra i träd och dricka en kopp te på kvällen."
Ett sådant jobb hade inte varit fel direkt...

Dagens låt: Tingsek- Nothing nobody right&wrongs
 
Coffee and a cigarette..the finest I could ever get.
Just sitting here singing songs about nothing nobody right&wrongs.
There's so many things I'd like to say but mostly I just run away...then suddenly my truth just lies there.

//Elin

Kommentarer
Postat av: Fiya

Haha, nej tänk om man fick klättra i träd FAST man är vuxen!<3

Naturkunskap är en av de kurser vi slipper nästa år - tänk på det och var glad:) Dessutom gör dethär ämdå att jag har skillsen när jag ser på House. Det är också bra.

2007-04-21 @ 20:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback