Gamla minnen och en lång natt

Ja, jag blev så sugen i dag på att titta på alla filmer från Lars Winnerbäck och Hovets konsert förra sommaren. Detta bara för att jag lyssnade på en äldre liveskiva. Berra och Billy var med mig. Fina minnen. Många låtar. Gåshud. Synd att Winnerbäck inte ska ha nån konsert i sommar. Fast en skiva kommer ju nån gång i september. Den ska jag införskaffa!

Det fanns en hel del andra fina filmer i mitt lilla filmalbum
Elin spikar (Haha, Elin ska inte bli snickare)
Elin leker gubben i Hajk (Hon är duktigt min lilla flicka!)
Elin släcker grillen (Elin ska inte bli brandman, för allas skull)
Elin leker med en väska (Säger bara haha!)
Elin äter en jordgubbe (Riktigt sexig film)
Elin äter en kaka (Sexig film igen)
Vattenkrig på Karlslätt (Vissa blev blöta, vissa blev blåsta, alla skrattade)
Snack i gräset (Mycket att tala om)
Ekan VS Ivar fyra avsnitt (Finns inga som kan bli bättre på film är dessa två filmstjärnor)
Elins låånga öde på tågstationen i Varberg (Fabler kan bli riktigt spännade och innehålla allt möjligt)
Elin och Anna grillar krov (Det ska vi göra om i sommar)
Tre bowlingvideos (Mumma vad trevligt vi hade)
Billy och Hampe i lite mörker (Saknar Billy, men bara 8:a dagar kvar!)
Elin 18 år (Mycket trevlig kväll)
UOK-festen film (Ja, vissa trodde jag tog kort, andra inte)

Ja, det var underbart! Fina minnen. De flesta med Elin men det är inte så konstigt. Vi hade ju varit utan varann såå länge. Men tycker att vi lyckas bra med att ta igen tiden. Och om jag flyttar få vi umgås ännu mera i förebyggande syfte också! Det är toppen att kunna blicka tillbaka till en så underbar sommar som den var, år 2006. Hoppas att sommaren 07 blir minst lika bra! =)

Nu har jag sett färdigt på Wallander - Bröderna. Den var ganska bra. Men jag är värdelös på att tänka ut vem mördaren/mördarna är. Inte lätt att veta.

Här är några nyckelord som sammanfattar min helg. Lugn, kall, lite sömn, jobbig, hård, sandig, solig, lång och rolig. Tiomila var det. Skönt att ha det gjort på dagen så jag slapp springa på natten iaf! =)

Nu ska jag ta igen lite sömn. Sussa sött! //ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback