Förkyld men..

..glöm bort bekymmer sorger och besvär. Lev livet.
Gör nåt kul.
Skit i vad andra tycker, gör vad du själv vill.
Våga vara en trissvinnare! =)

Jag är förkyld men jag ska trösta mig med ett köp i morgon. Vet ej vad det blir men hoppas på nåt kul. Pengarna växer ju på träden. Måste ju unna mig nåt. Får se vad Gällstad har att erbjuda. Om jag orkar åka dit vill säga.

Sen blir det som sagt lite najs i morgon kväll. Myspys med vännerna. Sen blir det nog den lokala krogen kanske. Vet aldrig var en kväll med pajasarna slutar.

32 dagar kvar!

Nu har jag städat föresten. Fast orkade inte bädda rent i gårkväll så det fick bli sovsäcken. Ja, jag är inte perfekt alltid. Det har jag alrdig påstått. Det vore väldigt tråkigt tror jag. Bara göra rätt. Då kan jag ju inte lära mig av mina misstag och göra fel kan vara väldigt läroikt ibland. Kan ju inte styra över allt i mitt liv. Jag har fått min stökiga sida av far avslöjade farmor i går! Kan vara bra att veta.

Lars Winnerbäck - Hjärter dams sista sång


Nu får jag höra att du lever då & då ifrån en vän.
Dch det verkar som att allting är okej.
Och jag undrar om du nån gång vill tillbaks dit igen.
Du kanske undrar över mig.
Du kanske undrar över mig.


Sussa sött mina kära medmänniskor. Sväva lugnt.
//ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback