"Du låter som han i Blossom"

Jag ska snart dricka té.
Med mig själv.
Mor och far svek mig och åkte ensamma till Bob Dylan.
Jag är lite lätt sur.

Jag läste precis att 2020 kommer världens medeltemperatur stiga med en halv grad.
Och 2050 skulle det ha stigit med ytterligare en grad, och upptill 2 miljarder människor kommer inte ha tillgång till vatten.
Skrämmande.
Jag avskyr att läsa sådant, men jag tvingar mig till det.
Men den dagen världen verkligen går under, och det är vårt fel, då vet jag inte vad jag kommer göra.
Jag går nog under med den.
Det ligger mycket ångest i sådant här.

Igår skulle jag göra det där provet.
Och det gjorde jag.
Konstanterande: Jag är bättre på engelska/ord/läs-delarna än vad jag är på matte/statistik.
Förlåt om jag låtit er tro något annat.

Efter provet, åkte jag till HottisGottis.
Hon var nervös, och hade hakat upp sig på en intervju.
Det går nog bra ska du se.
"...Det får dröja med kärleken tills jag blir 22, då ska jag börja producera."
Dessutom diskuterade vi våra liv, som vi alltid gör. Och såg på Pretty Woman, och förundrades över hur långa ben Julia Roberts har, 112 cm. wow.
"Men, jag har inget enkelt svar..."

Imorgon ska jag nog göra något som jag kommer ångra resten av detta skolår.
Hujedanemig.
Fast det är en del i min acklimatiseringsprocess.

Innan idag, var hondendärAnna och jag ute och gick med Max. Vi gick och vi gick och vi gick lite mer.
Tills vi kom till en stig. Då gick vi på den. Och hamnade i en trädgård. Så då fick vi gå runt, och då hittade vi en pistol. Och Anna fick bära hundpåsarna. Och vi pratade,skrattade och bråkade. För sura blir vi, men det går över. Vi tycker om att läsa böcker, och att vara sura.

Dagens låt: Eva Cassidy- Hallelujah I just love him so

And every morning 'fore the sun comes up
He brings me coffee in my favorite cup
That's why I know
Yes I know
Hallelujah, I just love him so

//Elin

Kommentarer
Postat av: Sara

tror minsann att jag har börjat förstå mig på det där orientering nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback