"Det här är inte polisens handfängsel..."

Idag har min familj gjort något vi nästan aldrig gör.
Man skulle nog kunna säga att vi gör det så sällan att vi inte vet hur man gör det.
Vi storstädade.
Fo real.
Vi sorterade, vi putsade fönster, vi torkade golven, och vi rensade avlopp.
Vi städade så mycket att jag fick en allergisk reaktion mot damm.

Igår kom min bror hem.
Jag tog hand om honom.
Vi åt familjemiddag och pratade i flera timmar.
Allt känns bra.
Bättre.

Imorgon ska vi ha trevligt.
Jag, Anna, and some dudes. Unt ladies.
Vi ska äta 15 ägg och köttbullar, prinskorv och potatisgratäng.

Jag har även börjat höra mig för angående min framtid.
Pappa föreslog internationell logistik.
Jo, men visst.
Mamma trodde han skämtade.
Och jag skrattade så jag grät.
Då gick pappa ut.
Men det var inget illa menat. Det bara blev så.

Anna och jag ledsnar snart, om ingen kommenterar.
Det känns lite döfött det här. Skriva och aldrig få något bevis på att någon ser det, och bryr sig.

Jag längtar tills vi ska se musikafilmer. Jag och två ekonomer.
Geezuz.
Cry Baby och High School Musical.

Dagens låt: Cranberries- Dying inside

Wont you come out
And play the games we played
Wont you speak out
And say the things youd say

The lady loved her gold
The lady lost her soul
//Elin

Kommentarer
Postat av: Sara

angående det där med att ingen varken ser eller hör. jag har sett, jag har hört! internationell logistik!

Postat av: FIYA

JAG måste tyvärr erkänna att det blir inte High School Musical för jag hann inte bränna den. :( Och pråblem, videomix kanske inte känner för att ha öppet imorgon? Ehhhhhh skicka ett sms eller telefonera sen om du har lust. BYEBYE
Glad påsk!

2007-04-07 @ 13:46:44
Postat av: Sofie aka Framsteg

Jag läser allt ni skriver. Men hoppas ni skriver för er egen skull också och inte bara för andra..

Sen råkar jag veta att "high school musical" går i sing-a-long-version klockan 19.00 ikväll på Disney channel. Får inte missas!

2007-04-07 @ 13:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback