Vecka 36...

Fruktansvärt fort går veckorna nu förtiden. Vart tar all tid vägen egentligen? Fruktansvärd tanke att tänka att man snart måste börja växa upp och klara sig själv. Hemskt. Usch. Panikångest bara jag tänker på det.

I tisdags var det dags för politisk information med alla partier. nästan. inte M. Men vi fick ju SPI istället! Friskt vågat, hälften vunnet. Inte riktigt kanske.

På söndag ska vi fira pappas födelsedag. Lite panik över det med, vad vill han ha? Mamma föreslog en stege... men jag menar, hur jävla kul är det att få en stege?! Fast om det är vad han önskar sig så visst.
Be my guest. det är ju inte direkt så att man kan få stegen på sängen på morgonen, eller det kan man väl, men den kommer ju inte in genom sovrumsdörren.. Da får man ju slå av den på mitten först, och då förlorar ju stegen sitt värde. Då är den ju halv.

Ikväll blir det mysigt. Filmkväll med J,J,S och C. myspysigt värre. Pizza och nån bra film såklart. Absolut inte en med hajar. Blir nog pizza till kvällsmat. Brukar bli det med dem.

Fick ett riktigt utbrott idag i matsalen. Hittade ett svart hårstrå i min dragonfisk. Fruktansvärt. Inte blev det bättre av att Nisse, Daniel och Erik satt och sa från vem och vart ifrån hårstrået kunde komma.
Igår hände samma sak. Sara hittade ett hårstrå i sin snickerskaka, vad är det med folk som lagar mat och bakar? Antingen skaffar ni er hårnät, rakar av er allt hår, eller ser till att ha superhår som inte faller av i första taget. Det är iallafall vad jag skulle gjort ifall jag skulle laga mat åt andra människor.

Nej, nu ska jag bege mig ner på stan för att välja ut en film på Videomix. mm, spänannde!

Dagens låt: Peggy lejonhjärta- framåt är bakåt och bakåt är fel. (Stopp)
Vet egentligen inte varför jag gillar den. Inte alls i den genre musik som jag brukar lyssna på. Inte alls. Men nåt får mig att sjunga med, gärna högt så alla andra hör det med. "Stopp, vänta det är kallt ute.." 

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback