Ojojoj

Hej hej bloggen och alla andra. Är hos Elin nu och hon ville att jag skulle blogga något riktigt bra så jag får väll försöka med detta. Är än en gång väldigt dåligt på att uppdatera mitt liv här på Internet. Det är iofs ganska svårt när det inte händer så mycket men jag ska försöka ändå.

Jag har ju börjat med att ta körkort på allvarligt vis nu. Detta menas med att jag måndag till fredag denna vecka har varit i Jönköping. Bussen är väldigt dryg men jag har överlevt. Det är ju bara en vecka kvar förhoppningsvis! =) Det är väldigt mycket mer bilar i Jönköping än i lilla Ulricehamn. Allt är mer kan man säga. Så många trafiksingnaler, körfältsbyten, skyltar och människor är jag inte van vid. Lite läskigt men min körskolelärare är väldigt bra. Han har tagit över pedalerna ett antal gånger men jag lär mig iaf något varje lektion!

Annars har jag varit väldigt trött hela veckan. Men i går ringde en kompis och ville att jag skulle på fest i Blidsberg. Väldigt fiiiin liten by det där. Sen skulle vi gå till Pluto men av nån helt konstig anledning blev vi VÄLDIGT trötta och ville åka hem och lägga oss i stället. Inte allt för kul avslut på kvällen men det var ok ändå.

I dag har jag varit och röstat för första gången. Inte allt för spännande. Jag och Joel hann dock inte bilda ett Ninjaparti. Får blir tills om fyra år! Då ska vi regera! =) Haha!

Mm, detta var min vecka typ. Ganska tråkigt men sånt är livet. Nu när jag är med Elin är ju livet underbart iaf. Kanske skulle till Emelie i kväll och ha valvaka. Är dock inte allt för intresserad men man kan ju spela X-BOX i stället! =) Haha!

Nu tror jag att det är bra för i dag! Ha det bra ute i världen! Jag har inte en favoritlåt nu för tiden. Bara en väldigt rolig video som jag sett en gång och den var typ 3 minuter och den gör att men ler lite! =) Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback