Mmm

Ja, nu tänkte jag vara lite kreativ och blogga lite. En del saker har hänt i mitt liv sen förra gången. Mina två vecker med körkortsteori och en massa bilkörning är nu över. Det är ofantilgt skönt men när jag tänker efter skulle jag kunna hålla på lite mer för nu är jag tillbaka där jag var för två veckor sedan, "mellan två jobb". Detta hoppas jag löser sig på onsdag när jag ska gå till mitt andra hem; Arbetsförmedlingen. Åhh, vad kul det ska bli. Hoppas att jag får ett av de där sex jobben de ger ut varje år eller nåt. Sån statistik blir man så glad över. Men jag kan ju göra lite själv också. Som tur var kan jag hoppa in och jobba lite på mitt sommarjobbsställe. Det ska jag göra hela helgen. Detta leder till mysiga hemmakvällar i stället för uteliv. Vänner, en brasa, Vänneravsnitt och chokladmjölk. Kan livet bli mycket bättre?! Nej, skulle inte tro det. Nu åter till körningen. Det har gått bra. Trots en massa bilar och körning i rusningstrafik i dag överlevde jag med betyget godkänd. Känns bra inför den kommande uppkörningen. Nu har jag ju klarat teoriprovet så när som hellst kan ni se mig framsusande med en volvo i city! =) Troligtvis med Elin eller nån annan bredvid mig. Livet blit lite enkalre med körkort. Det är en sak som är säker. Men nu ska jag sluta och kolla vem som går vidare i IDOL. Jag och Elin hade ju varit bäst om vi nu sökt men nu är det andra människors öden so står på spel! Ha det bra där ute!

PUSS

P.S. Dagens låt blir: Pink - Conversations With My 13 Year Old Self


Kommentarer
Postat av: elin

ohh, en sån heting som skriver. men aja, skit i mig och mina promenader. .haha, nej anna, jag hyser inga agg mot dig för det. iaf itne längre.;) Vi ses nog kanske imrogon. eller? pusspådig

2006-09-21 @ 23:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback