Idol nörden talar igen.

Känns inte som den här helgen kommer bli alls rolig. Känner att något, någon, några måste komma och liva upp min vardag. Nog för att det snart plir psykologisk promenad med Anna och tv-häng med K och E ikväll, men ändå. Tror det beror på att jag har insett att jag i helgen måste hinna med att städa och plugga, och skriva hela min del av Australien OCH öva på det pga NS dumma kupp mot mig.

Igår hade vi lite idolkväll med Anna, Emelie och Kajsa. "Det är bäst att stänga dörren nu, Anna och Emelie låter så mycket.."
Blev världens glädje rop när Cissi och Erik gick vidare! Yes! Känns som jag har blivit världens idol nörd på senare tid, tror det blev så efter min lilla sjukdomsperiod i början av veckan då jag inte hade så väldigt mycket att göra, vilket resulterade i en hel del idoljsajts-tittande..

Saker som jag ser fram emot nu är:
-Ekonomernas modevisning.
-Josefins modevisning.
-25-manna, ska bli kul att vara hejarklack.
-Karins fest.
-Min födelsedag.

Dagens låt: Spooky- Dusty Springfield
Det är rätt så självklart. grymt bra.

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback