Hallo

Hej, okej. Skulls skriva lite här då för en gång skull. Elin hade ju varit duktigt i dag så nu får väll jag vara det också tänkte jag!

I morgon ska jag springa min första D21 tävling. Kommer inte gå så bra skulle jag tro för jag har inte tränat så mycket men jag lever på hoppet som jag säger jämt. Sen ska jag och några kompisar gå på bio. Lilla kyckligen blir det. Den ser så gullig ut den där kyckligen. Vad som händer resten av dagen återstår att se. Lite bilkörning kanske. Ska ju trots allt börja på seriöst måndag och fått uppskrivningtid redan så jag måste nog lägga ner min själ i körkortet ett tag nu framöver. Jönköping bär det av till men det kommer nog att gå bra.

I kväll har jag jobbat. Det var som vanligt, ganska drygt men det gick ändå. Alla gammlingar är så snälla mot mig! =) Fick några extra dagar nu framöver också. Det behövs när man fortfarande är mellan två jobb. Ska nog hitta det där jobbet snart ändå. Det väntar nog på mig skulle jag tro nån stans. Madde hade ju tur. Hoppas jag också ska ha det! Hej Madde föresten om du läser detta! Saknar dig!

Nu ska jag sova och ladda inför i morgon! Ha det bra där ute! //Anna

Kommentarer
Postat av: madde

ja hej anna! *vinkar*
saknar dig med, er alla!
sitter barnvakt kväll pa en lördag. om jag inte hade gjort det jade jag ocksa festat, som ni. hoppas ni far kukl. pusspuss

2006-09-09 @ 23:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback