Allt är en politisk röra.

17 september. Ytterligare en helg är över. Fast den här helgen har varit så innehållsrik att det räcker och blir över. Äntligen kan jag och Sara säga att vi faktiskt har gjort någonting i helgen och inte bara, slappat, pluggat, varit hemma...

Fredags kväll; Idol-kväll med Anna. Kom dock lite försent, vaknade vid 8 och kom på att jag var tvungen att äta något iallafall...

Lördag; Shopping i Göteborg med Lidingö och Lisa. Härligt. Äntligen är hösten här så man kan börja shoppa stickade koftor, halsdukar, sjalar, vantar, jackor, och mys-skor! Gärna dem där blå manchester ballerinaskorna med foder inuti. Mysiga.
På kvällen bar det av mot Jönköping och festen hos Sigge. Hade riktigt roligt.
Härligt när folk visar oanade kunskaper med eldklot i luften.  
Fick en riktig chock när jag vaknade klockan 06.00 av att Sara hade lagt sig i sängen. " Vilken dörr kom jag från? " 
Starkt té och en rostad smörgås imorse stärkte oss tillräckligt för att vi skulle hinna med 11.15 bussen hem.

Idag har jag bara vilat upp mig, surat lite med för att jag inte får rösta i årets val. Hade gärna gjort det. Speciellt nu när man ska gå och bli politiskt aktiv. haha!!
Tror jag håller på att bli förkyld, huvudet värker, musklerna/kroppen gör ont och det gör lite ont i halsen.
My partner in crime var här en sväng med. Nu ska vi sluta ljuga för varandra. Bara tala sanning.

Madde- Vi tänker på dig! Kom ihåg det!

Dagens låt: Otis Redding- Sitting on the dock of the bay
Helt underbar höstlåt. KAn itne sluta lyssna på den, och den sköna rösten är ju intefel heller. 

 PEACE på er, mys vidare denna söndagskväll.

//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback