What's new in my life?

Hur börjar man en blogg? Eller ett nytt blogginlägg? Det skall jag filosofera över i veckan som kommer. Känner mig inte helt tillfredsställd med något sätt att inleda. "Hej" går bort, liksom tja, tjena, tjabba tjena hallå. Så denna vecka är mitt uppdrag att jag skall komma underfund med hur jag bäst inleder ett nytt inlägg.

Idag, första dagen på den nya veckan, har jag gått runt i en dimma av trötthet. Insåg nog aldrig hur trött man blir efter att ha suttit i informationen på ett skol-sm hela helgen och blivit utskälld av kvinnor (läs: klimakteriekärringar) och gubbar som vill ha pengarna tillbaka. Men det är tur att det finns höjdpunkter med, så jag inte låter som en gnällig tonåring på en ego-tripp. hujedane mig.
Höjdpunkterna under helgen var:

-TIF- the movie
-Fisken och fenan från fiskgymnasiet
-Bära säcken för toatömningen.
-Vandra i korridorerna
-Alkospana med Berra

Var även en tur till J.S för att fotas inför modevisningen. Oj så fina hennes kläder är. Själv kan jag inte ens sy en kudde utan att min fd. syslöjdslärare sa att den var ful. Och då var jag ändå bara 8 år och hon klankade ner på mig. Det var en sänkning som heter duga.

Nu är snart klockan 17.00, är lika seg som vanligt, har inte packat inför träningen än, skall dock bli riktigt najs att få träna, har inte gjort det på länge. Längtar nästan efter lite träningsvärk nu igen..

Dagens låt: Follow through- Gavin Degraw
Den har satt sig på min hjärna, och den kommer inte komma loss. För den är bra.

//Don Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback