Utan vatten och utan snus(?) i några timmar, försmäktar jag i detta hus...

Mm, kommunen skulle jobba med ledningarna idag på vår gata, så vi är utan vatten tills klockan 13.00 idag. Har sovmorgon tills 12.20, men fick gå upp vid 08.00 för att duscha. Borde egentligen inte klaga, men jag ligger fortfarande efter med sömnen sen i helgen så jag hade sett fram emot min sovmorgon, men nejnej.

Har fortfarande inte kommit på det ultimata sättet att inleda bloggen på. Jag fortsätter min jakt på svar.

Håller förövrigt på att bli en ny minihulk, återigen. Tycker jag säger det varje gånbg jag tränar, men oh, nu kommer det nog bli så. Jag kan se mina muskler nu. Det är inte illa, från att ha varit chokladbollssmets- älskande soffpotatis till kringhoppande hurtbulle är inte illa för att vara mig. Ni borde vara stolta.

Förresten så kan jag allt. Jag föddes med gåvan att kunna precis ALLT som går att kunna. Bara så ni vet. Svaret på varför det då inte alltid går så bra för mig i skolan är att jag har svackor ibland, jag är så smart så jag inte orkar tänka på det. En sak som jag inte föddes med är ödmjukhet. Men det gjorde inte "AW" heller.
Anna åker till Småland i helgen. För att orientera. ojojoj.. Hade väl vart med där egentligen med ifall jag inte skulle sprungit runt i GBG i JS's kläder. Men det skall bli kul. Är nervös för ikväll dock, har inte hört nån musik än, har ingen aning till vilken takt vi ska gå. Oroar mig för skorna, men dete löser sig nog.

Nu ska jag gå och ringa Haebop/Telia. Blir så arg på dem. Vilket simkort vill dem egentligen att jag ska använda? Det står ju att inget av dem funkar. Usch, håller på att ta mod till mig nu. Sen skall jag gå till skolan.


Dagens låt- Sweet Dreams Are Made of This- Eurythmics
Kommer i modevisnings-stämning. undrar om den är med ikväll? Det brukar den ju vara...

Peace! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback